piątek, 13 marca 2015

KEEP IT SIMPLE

Czesc misiaki moje! 

Dzisiaj mam dla Was moj pierwszy outfit na tym blogu, taki debiut mozna by powiedziec :) Uwielbiam krecic outfit'y i lookbook'i ale nigdy nie podjelam sie tutaj robienia zdjec pewnie dlatego ze wszytskie lookbook'i i outift'y krece sama, a do zdjec jednak potrzebe sa dodatkowe rece. 

Outfit jest super prosty ale ja wlasnie takie uwielbiam! Chce Wam pokazac, ze w momencie kiedy macie 3 minuty na wyjscie nie musicie isc w dresie albo stresowac sie ze macie spodnie w paski do bluzki w kwiatki. W tym momencie polecam wybranie najprostszych ubran jakie macie w szafie.
 Ja sie zdecydowalam na czarne rurki z wysokim stanem (Sisnay, 49zl) nastepnie nowy ale juz ulubiony bialy sweterek (H&M, 10€) na to wszystko wystarczy narzucic jeansowa kurtke aby nie bylo az tak smutno (House, 149zl) na nogach jak cale zycie ukochane, ulubione, najwygodniejsze trampki!  (Converse, 229zl)

Dla urozmaicenia nagralam dla Was filmik z tym wlasnie outfitem. Juz mozecie go obejrzec na moim kanale na YT :)

Dajcie znac co myslicie? Chcecie wiecej outfitow tutaj? :) 











Buziaki.
 Julia :*

2 komentarze:

  1. Cudnyy post , zdjęcia genialne bardzo dobra jakośc i ładne tłoo !
    pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://jstyle775.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnyy post , zdjęcia genialne bardzo dobra jakośc i ładne tłoo !
    pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://jstyle775.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń